Klantenservice – Contact

Heb je vragen? hieronder worden een aantal antwoorden getoond. Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan telefonisch of per email contact met ons op.

Easy Lease Company

Schiphol Boulevard 127
1118 BG Schiphol

Tel: 020 2440 209
E-mail: info@easyleasecompany.nl

KvK: : 76086453
BTW nummer: NL860502715B01

Iban: NL51BUNQ2039043519

Als consument heb je het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Je dient het product binnen 14 dagen na herroeping weer terug te sturen. De directe kosten voor het terugsturen komen voor jouw eigen rekening.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons hiervan op de hoogte brengen. Bijvoorbeeld schriftelijk, per post, of e-mail. Je kan hiervoor ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar dat is niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om de mededeling betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping:

Na herroeping ontvang je alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan zo snel mogelijk en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de herroeping, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht.

Wij mogen eventuele abonnementskosten verrekenen tot aan het moment van de ontbinding.

Let op! Het herroepingsrecht komt te vervallen als een product geactiveerd is na ontvangst. Onder activeren wordt bijvoorbeeld verstaan: het aanmelden van een Apple IPhone bij de Apple server nadat er een 1e connectie met het internet is gemaakt (via 4G, Wifi of anders)

Download het herroepingsformulier

Onze Easy Lease Company klantenservice probeert jou natuurlijk zo goed mogelijk te helpen. Ben je toch niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Neem dan contact met ons op: 020 2440 209.

Stuur je liever een e-mail, dan kan dat naar info@easyleasecompany.nl. Onze medewerkers gaan dan op zoek naar dé beste oplossing voor jou. Je ontvangt altijd eerst een bevestiging dat we je klacht ontvangen hebben. We reageren altijd binnen 14 dagen inhoudelijk op je klacht.

Klantenservice

020 2440 209

Neem contact met ons op

Hulp nodig? Of heb je een product besteld en heb je nog vragen? Wij helpen je graag verder.